وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی
+خاطرات و تجربیاتی برای آنانی که در جهاد فرزندآوری و تربیت اسلامی شرکت می‌کنند.

آخرین نظرات

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵تیر

اللهم صل علی محمد و آل محمد

عکس جدیدی از من برای همه شما که طالبش بودید

زمان: یک روز پس از توافق هسته‌ای؛ 24 تیر 1394

مکان: خونه بابابزرگ، شیرگاه مازندران

لباسی که تنمه، تولید ایرانه؛ محصولی از تاپ لاین. 

طرح گوسفند (+). قبل تولد، بابام برام اینترنتی خریدش از نی‌نی‌لازم(+)

 

 

تجربیاتی برای پدر مادرها:

 

  • خرید اینترنتی تجربه بدی نیست.
  • از فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن و معتبرتر که نماد اعتماد الکترونیک دارند، خرید کنید.
  • در فروش اینترنتی حتما توجه کنید که یک محصول ایرانی (یا ایرانی‌تر) خرید کنید؛ اشتغال فردای فرزند دل‌بندتان به خرید امروز وابسته است.
  • فروشگاه اینترنتی نی‌نی‌لازم محصولات متعدد مرتبط با سیسمونی و نیازمندی‌های نوزاد و نوپا و کودک را عرضه می‌کند.
  • خرید بیش از 200 هزار تومان در این فروشگاه، یک هدیه (لباس نوزاد) را به همراه دارد. فروشگاه‌های مختلف برای تشویق به خرید بیش‌تر مزایایی نظیر ارسال رایگان در تهران و هدیه در نظر می‌گیرند. حتما بیش از نهایی کردن خرید به شیوه‌های ارسال و هزینه آن توجه کنید.
  • لباس نوزاد زرد رنگ، احتمال ابتلا به زردی (یرقان) را در نوزادان افزایش می‌دهد.
  • لباس پنبه‌ای از پلاستیکی بهتر است؛ چرا که برای پوست فرزند عزیزتان حساسیت ایجاد نمی‌کند. پوست نوزاد خیلی حساس است. هر روز به یک رنگ زرد، سرخ و سفید در می‌آید.
  • شاید بعدها بیشتر در مورد بیماری شایع زردی و خرید اینترنتی نوشتم.
۲۵تیر

شب اول زندگی‌ام تو بیمارستان گذشت. البته من مشکلی نداشتم که بریم خونه، مامان جون بعد از عمل، شرایطش مساعد نبود.

 
شب اول بعد از بیمارستان، شیرگاه خونه بابابزرگ بودیم.من همه‌ش گریه می‌کردم. مهمونا رفتند، من با قدرت بیشتری ادامه دادم!
 
ساعت یک بامداد، دل بابا جونم برام (برای مامان جون؟) سوخت. گریه‌ام بند نمی‌اومد. گرسنه‌ بودم و نمی‌تونستم شیر بخورم. اومد بغلم کرد و یه دور تو خونه منو چرخوند و همه جا رو نشونم داد. خیلی زود هم خسته شد و وقتی دید من ساکتم، دراز کشید در حالی که من هنوز بغلش بودم. بالاخره همون جا یک ساعت خوابیدم. بعد که بیدار شدم، منو تحویل مامان جون داد و من به بیداری و گریه ادامه دادم.
 
 
 
۱۱تیر

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی،

من امروز به دنیا اومدم.

 

۰۳تیر

اول این‌جا را بخوانید: http://mmdarvishi.blog.ir/post/1

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که برخلاف نظر سامانه وب‌نوشت‌نویسی بلاگ بیان، به زودی آن را حذف نخواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

این مقدمات نکات مفیدی بودند که ضرورتی به حذف آن‌ها نیست. اصلا من آمدم تا تجربه برای وب‌نوشت‌نویسی باشم. وب‌نوشت همان وبلاگ است؛ البته فارسی‌تر و متناسب‌تر با فرهنگ ایرانی. ان‌شاءالله به زودی در مطالب بعدی با من آشنا خواهید شد و از آشنایی با من، خوشحال و شگفت‌زده می‌شوید.

توفیق رفیق راهتان، یاران!

۰۳تیر

این متن اولین مطلب آزمایشی من است. سامانه بلاگ از محصولات بیان، آن را نوشته است؛ ولی من آن را حذف نخواهم کرد.

اصلا به زودی بیشتر با من آشنا خواهید شد!

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.


پی‌نوشت:

جالب است که تولد این وب‌نوشت با سه تیر همزمان شده است. سه تیر در فرهنگ سیاسی ما، تولد دوباره گفتمان انقلاب اسلامی و احیای آرمان‌های امام روح‌الله عزیز است. با وجود بلاهایی که فن‌سالاران و سیاست‌زدگان لیبرال در زیر نقاب سازندگی و اصلاحات به کشور ما وارد آوردند، انحرافات فرهنگی در اندیشه و عمل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مسئولان بیداد می‌کرد تا این‌که مستضعفان بار دیگر اراده کردند تا به ندای قلبشان توجه کنند و دکتر مهندس محمود احمدی‌نژاد را به ریاست جمهوری انتخاب کردند. سه تیر یعنی نظام به رای مردم احترام می‌گذارد و آن روحانی را که استوانه نظام خوانده می‌شد، بازنده انتخابات معرفی می‌کند تا یک جوان پرشور انقلابی که مهندس است، به بزرگ‌ترین سمت اجرایی کشور برسد.