وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی

وب‌نوشت شخصی محمدمهدی درویشی شاهکلائی
+خاطرات و تجربیاتی برای آنانی که در جهاد فرزندآوری و تربیت اسلامی شرکت می‌کنند.

آخرین نظرات

شب اولی که اومدم خونه

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

شب اول زندگی‌ام تو بیمارستان گذشت. البته من مشکلی نداشتم که بریم خونه، مامان جون بعد از عمل، شرایطش مساعد نبود.

 
شب اول بعد از بیمارستان، شیرگاه خونه بابابزرگ بودیم.من همه‌ش گریه می‌کردم. مهمونا رفتند، من با قدرت بیشتری ادامه دادم!
 
ساعت یک بامداد، دل بابا جونم برام (برای مامان جون؟) سوخت. گریه‌ام بند نمی‌اومد. گرسنه‌ بودم و نمی‌تونستم شیر بخورم. اومد بغلم کرد و یه دور تو خونه منو چرخوند و همه جا رو نشونم داد. خیلی زود هم خسته شد و وقتی دید من ساکتم، دراز کشید در حالی که من هنوز بغلش بودم. بالاخره همون جا یک ساعت خوابیدم. بعد که بیدار شدم، منو تحویل مامان جون داد و من به بیداری و گریه ادامه دادم.
 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی